BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MINE :p

2011年4月22日星期五

四月=死月

四月真的是个不愉快的月份。
是不是每件事都约好一起在四月爆发!

是,是我自己破坏着两段友谊。
难道我不后悔吗?
真正的朋友,就是这样吗?

我知道我也有错,可是..
做朋友也知道我的性格..
我是拉不下脸的人..
我没在改吗..

对,我是个爱面子的人..
我以为真正的朋友是能了解对方..
今天是我太冲动了..
但我真的觉得,GAYAN说的没有错..
死了能解决问题吗?!
就算你死了,问题还是在..

够了,我真的没力气了..
所谓的友谊,就是这样..
两段..
我真的生病了..
发烧,脚扭到,手痛,心脏和胸口痛的毛病又发作了..
祈璇说我今天说你的时候,青根很明显..
我整个人在抖,很生气..
气到喉咙痛..
说你的时候,
眼泪快要掉下来了,
可是我把头转回过去..
我已经被人家说坏话说得我麻木了..
我现在连自己都管不好,
没资格再和你们做朋友,
眼泪打到这里一直流..

对不起,让我一个人静一静..


抽烟的,看这段影片..
Smoke..

真的很惊讶你会信息我..
不是我不要这段友情,只是我们都变了..
我不再是以前的我了..

明天家长日,
我预了给我妈妈骂,
骂到没收我电话..

美君,我是真的很开心跟你做朋友..
Sandra,i really think you are the best friend to me..

你们着两个朋友对我来说真的很重要,
我不可能改变你们,
因为每个人都不想被逼人改变..

meiguan,remember this chocolate you gave me as my bday present?the first time you gave me present,i was soooo HAPPY :)
you are the first bff of me and you are the first person that i bought a present.. 
the 1st time we take picha in class

you and me

this is the 2nd pic we edit

The 1st one

remember we put the same profile pic

we make it together,in MSN,my sis was angry like now.she want to play com.
i will call you when you need me.
i will always remember you when you need me.
i will always think about that time i cried,you cried too.
remember the day we meet each other,then we become best pal...
but now..
i break our friendship,sorry..:(

remember we crazy in the class..remember we want to buy phone and take pics   together..remember you are still my friend? i hope you remember.. This is the 1st time we wear outfit and go CYC.we take pic in toilet.
that time,we keep on chit chat.
this year,i really treat you as my best friend too,but i know i am not the best friends.

i love this so much.

SANDRA,when i need you,you always beside me,so i tag you the first.
We three
ROCK PARTY
me,you and meili are happy that night.

Christine and Sandra

but now..so sorry if i make you hate me.. 

朋友,
虽然会变,可是我只想告诉你们,我认定的朋友,永远不会改变!

没有评论:

发表评论